Ansök idag!

ANSÖKNING AUDITION STÄNGD!

AUDITIONSPERIODEN TILL MUSIKALEN “THE SHOW MUST GO ON” ÄR STÄNGD FÖR FLER SÖKANDE!

Vi tackar alla som har sökt till oss inför kommande produktion! Vi har fått in vår ensemble i nuläget.

Varmt välkommen att söka till oss på nytt inför nästa musikalproduktion!

Projektet är ideellt (inga ersättningar utgår till ensemble). Repetition påbörjas så snart castingprocessen är klar.

KOSTNAD

Ensemble/serviceavgift 500 kr/termin (avgiften inkluderar marknadsföring & administrativa kostnader under repetitionsperiod)

Betalningen erläggs först om du blir antagen till kommande uppsättning

När du blir antagen blir du medlem i föreningen Showskolan Showstage och betalar en medlemsavgift.
Att delta i audition är kostnadsfritt.

Auditiondatum under 2024

Auditions omgången är stängd för nya sökande

NU SÖKER VI FRÄMST EFTER KVINNLIGA SÖKANDE TILL :

-Sångstarka aktörer (karaktärsroller) från 18 år och uppåt. Gärna viss tidigare teatererfarenhet. Flertalet roller genomförs i kombination med koreografi.

- Dansare från 18 år och uppåt. Tidigare danserfarenhet krävs med kunskap
kring varierande dansstilar.

Ange i din anmälan följande:

-Vad du vill söka in för: Dansare/Karaktär med sång/ Specifik rollkaraktär

Skicka in din ansökan digitalt med ditt sång & teaterprov och gärna en kort presentation om dig själv.

Skickas till: info@showskolan.com (vid större filer- skicka gärna via wetransfer)

Ansökan

Efter du har fyllt i din audition ansökan och skickat in din digitala ansökan, så kommer vi att inom kort återkomma till dig med återkoppling till ditt inskickade sång & teaterprov via din mail.

Har du frågor? Skicka ett mail till info@showskolan.com

Vi ser fram emot just Din anmälan till vår kommande musikalproduktion! Vi vill skapa en rolig och stark bredd i vår kommande ensemble och hoppas att få se och höra just dig på vår audition!

Varmt välkommen!

Produktionsteamet